Primary Advertiser

עומר מילר ואפרת אנזל הגיעו למקדש הישראלי, כדי לנפץ מיתוסים

בשיתוף תפוצ'יפס

5.12.2021 / 10:22

השף יצא לממלכת חומרי הגלם בשוק הכרמל, לטיול בין הדוכנים השונים עם האישה שהכניסה חיים חדשים למושג "תוכן קולינרי", אפרת אנזל. יחד הם בילו יום שלם בזלילה נהדרת וגילו לכם את כל האמת על תפוחי אדמה

בווידיאו: עומר מילר ואפרת אנזל בשוק הכרמל/עריכה: דפי מקל, בימוי: ליאור נאור

איפה מוצאים בישראל את המגוון הכי רחב של חומרי הגלם הטובים ביותר? במקדש שלהם, הלא הוא שוק הכרמל כמובן.

במסגרת המסע שלו ברחבי הארץ עם תפוצ'יפס יצא עומר מילר אל השוק, לטיול מרגש וטעים במיוחד עם האישה שהכניסה חיים חדשים למושג "תוכן קולינרי", אפרת אנזל, שתמיד מקפידה על חומרי הגלם בהם היא משתמשת, האיכות, הדיוק והמקור שלהם.

יחד, עומר ואפרת ניפצו את כל המיתוסים הרגילים הנוגעים לתפוחי אדמה, כמו כמה סוגים יש, האם יש קשר בין תפוחי אדמה לבטטות ואיפה הומצא הצ'יפס (הפתעה!).

על הדרך, הם גם דיברו על חשיבות השימוש בחקלאות המקומית, הטרייה והמתאימה לעונה, כי הכל בא לידי ביטוי בסופו של דבר בטעם בצלחת.

לאורך הטיול, הם טעמו יחד מכל הטוב שיש בשוק הכרמל, החל מפיש אנד צ'יפס, דרך הבוריקה עם התיבול הסודי שלה, חצ'יפורי גיאורגי קלאסי ואפילו תפוח אדמה עם גרמולטה של עשבים - קצת מכל קשת האפשרויות הבלתי נגמרות של תפוחי האדמה.

עומר התלהב במיוחד מהפשטות של חומרי הגלם, בדיוק כמו שאפשר למצוא בתפוצ'יפס ומהעובדה שבכל העולם משתמשים בתפוחי אדמה להכנת מטעמים שונים. צפו בפרק המלא.

בשיתוף תפוצ'יפס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully