Primary Advertiser

אל תחמיצו: למה עומר מילר התחיל לרקוד באמצע השדה?

בשיתוף תפוצ'יפס

2.12.2021 / 8:22

איך מכינים את תפוחי האדמה שעוברים היישר מהשדה אל השקית? ומי יודע כמה תפוחי אדמה צריך בכלל לגדל בכל שנה עבור 100 מיליון שקיות תפוצ'יפס? הנה כל התשובות, שאפילו גרמו לעומר ועז לפצוח בריקוד

בווידיאו: עומר מילר ועז תלם בביקור בשדה תפוחי האדמה של תפוצ'יפס/צילום: עידו שחם, עריכה: דפי מקל

אחד הדברים שעומר מילר הכי אוהב להריח, לטעום ולאכול - זה תפוחי אדמה. הוא מתחבר לכך יותר מאי פעם מאז שעבר לגור במושב והקים בו חלקת אדמה, בה הוא מגדל את הירקות שלו. למזלו של עומר, תפוצ'יפס שלחו אותו ואת עז תלם למשימה מיוחדת.

השניים הגיעו לשדה תפוחי האדמה בקיבוץ ניר עז כדי לפגוש את שחר והב, חקלאי שמגדל תפוחי אדמה לתפוצ'יפס והראה להם את המסלול מהשדה - לשקית.

עומר ועז אוהבים לבשל פשוט, עם כמה שפחות חומרי גלם, כדי לתפוס את הטעם המדויק והמוצלח ביותר. שחר הסביר להם שכך בדיוק מכינים תפוצ'יפס, עם שלושה רכיבים בלבד: תפוח אדמה, שמן ומלח.

במהלך הביקור, שאלנו את שחר איך הוא מוודא שתפוח האדמה יהיה הכי טוב שיש: "לגדל תפוחי אדמה זו הרבה עבודה. אנחנו מגדלים את הזרעים, מדשנים, מטפלים, מעבדים, דואגים ומלטפים אותם בכל יום. משקים בזמן והכל עם חומר גלם מקומי, ישראלי, איכותי, כמו שאנחנו יודעים לעשות".

שחר גם הסביר על ההבדלים בין זני תפוחי האדמה השונים, כולל גודל, צבע קליפה, צבע פנימי ובעיקר טעם והדגיש: "כשמגדלים תפוח אדמה לתפוצ'יפס, חשוב לנו שתהיה בו רמת עמילן מסוימת, שיהיה קראנצ'י וטעים, כי שם הטעם. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם תפוצ'יפס כדי שחומר הגלם יהיה הכי איכותי ודואגים לכמה שפחות נזק סביבתי".

בהמשך, עומר ועז פגשו גם את אלון פיאסצקי, אגרונום שטראוס-מלוחים. אבל מה בעצם עושה אגרונום-מלוחים? "התפקיד הוא להיות בקשר יומיומי עם המגדלים, ולדעת מהן בדיוק הכמויות שרוצים לגדל בכל שנה. ב-2020 גידלנו 24 אלף טון של תפוחי אדמה שמיועדים רק לתפוצ'יפס. זה מספיק בערך ל-100 מיליון שקיות תפוצ'יפס".

לעומר ועז היה כל כך כיף, שבסופו של דבר הם היו חייבים לפצוח בריקוד באמצע שדות תפוחי האדמה.

בשיתוף תפוצ'יפס
  • עוד באותו נושא:
  • תפוצ'יפס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully