Primary Advertiser

עשרה שימושים טעימים לתפוצ'יפס

בשיתוף תפוצ'יפס

14.3.2021 / 8:00

תפוצ'יפס הוא חטיף תפוחי אדמה אהוב במיוחד. נכון, הוא מעולה בפני עצמו, אבל האם ידעתם שהוא יכול גם לככב במגוון מנות במטבח, כולל קינוחים? מציפויים קראנצ'יים ועד שדרוגים מיוחדים, הנה 10 שימושים טעימים לתפוצ'יפס

כל מי שנהנה מתפוצ'יפס היה בוודאי שמח לשלב אותו במאכלים שונים, ולא להסתפק רק בנשנוש מהשקית. אז מה אפשר לעשות עם החטיף הנהדר? מסתבר שהמון דברים. הנה 10 שימושים טעימים במיוחד לתפוצ'יפס.

ציפוי לשניצל

הפריכות הנהדרת של פרוסות צ'יפס מתפוחי אדמה דקיקים יכולה להחליף פירורי לחם במגוון מנות, האייקונית שביניהן במטבח הישראלי היא השניצל האהוב. פשוט לוקחים שקית תפוצ'יפס, מפוררים אותה היטב לפירורים ומשתמשים בפירורי התפוצ'יפס במקום פירורי לחם. פירורי תפוצ'יפס יכולים לשמש גם בציפוי לנאגטס, מקלות גבינה, שניצל חציל/קישוא ועוד.

תוספת מעל מנות אפויות

מחפשים דרך להוסיף עוד מרקם ועניין לפשטידות, מאפי פסטה, גראטן תפוחי אדמה ועוד? מעולה! תפוצ'יפס מפורר לפירורים גסים, שמפזרים מעל המאפים הללו לפני האפייה, יכול לתת להם שדרוג רציני וקראנצ'י במיוחד.

תוספת לבלילות פריכות

איך הופכים בלילת טמפורה ובלילת בירה של פיש אנד צ'יפס מיוחדת ומפתיעה? פירורי תפוצ'יפס כמובן! מפוררים לפירורים גסים חבילה קטנה של תפוצ'יפס ומוסיפים לבלילה לפי המתכון שאתם מכינים. פירורי התפוצ'יפס ייטמעו בתערובת, והתוצאה תהיה תוספת פריכה במיוחד.

תפוצ'יפס עומר מילר. אלון מסיקה
כתוספת, ציפוי, לצד מטבל ועוד מלא אפשרויות/אלון מסיקה

טבעות בצל

כמו בשניצל, גם בטבעות בצל יכולים פירורי תפוצ'יפס לתת שדרוג רציני, בין עם על ידי הוספתם לבלילה כפי שצוין למעלה או על ידי טבילה וציפוי הטבעות בפירורי תפוצ'יפס במקום בפירורי לחם.

שדרוג בלביבות

רוצים לגוון את שגרת הלביבות שלכם? החליפו את פירורי הלחם במתכוני הלביבות האהובים עליכם בפירורי תפוצ'יפס, שיעזרו להוסיף מימד של קריספיות וטעם נהדר לתערובת הלביבות.

פריכות בכריכים

בארצות הברית זה ידוע מזמן - הדרך הכי קלה וכיפית לשדרג את הכריכים שלכם, בין אם מדובר בכריך פסטרמה, רוסטביף או אפילו כריך אנטיפסטי עם ירקות קלויים וגבינת פטה, היא צ'יפס תפוחי אדמה. הם המרכיב האחרון שצריך להיכנס לכריך כמובן, כדי שישמרו על המרקם ויספקו הפתעה מעניינת בכל ביס.

מעל פסטות

בדרום איטליה נהוג להוסיף פירורי לחם קלויים מעל מנות פסטה שונות ("או פשוט "פאן גרטטה" באיטלקית"). פירורי תפוצ'יפס יכולים לשחק את אותו תפקיד וליצור ביסים נהדרים וכיפיים.

תפוצ'יפס עומר מילר. אלון מסיקה
מעל פסטות? כן!/אלון מסיקה

מעל בראוניז

בראוניז, עוגות שוקולד נמוכות, דחוסות ועשירות, קיבלו בשנים האחרונות מגוון רחב של תוספות מעליהן, כולל כאלו שגולשות לעולם המלוח. כולם כבר יודעים שבייגלה מעל בראוניז זה שילוב נהדר של מתוק ומלוח, ואחד הלהיטים בארצות הברית הוא בראוניז עם תוספת של צ'יפס תפוחי אדמה. מוסיפים את תפוצ'יפס מעל התערובת לפני האפייה ואפשר להשאיר אותם שלמים או לשבור מעט.

בעוגיות

אם גם אתם מהאנשים ששואלים איפה הצ'יפס בעוגיות שוקולד צ'יפס, דעו שזה בהחלט אפשרי להוסיף תפוצ'יפס שבורים (במרקם גס) לבצק העוגיות האהוב עליכם, יחד עם שבבי שוקולד (או בלעדיהם). המליחות שהם יוסיפו תעניק לעוגיות טעם בלתי נשכח.

נאצ'וס תפוצ'יפס

דרך טעימה ומיוחדת להפוך את התפוצ'יפס למנה (במקום או בנוסף לטורטיות הקלאסיות). מסדרים חבילה גדולה (200 גרם) של תפוצ'יפס על תבנית תנור עם נייר אפייה, מפזרים מעל 200 גרם גבינת מוצרלה, גאודה או צ'דר מגוררת מעל ומכניסים לתנור שחומם ל-180 מעלות, ל-8-10 דקות, עד שהגבינה נמסה. מגישים יחד עם מתבלי עגבניות שאוהבים, שמנת חמוצה או קטשופ ויש נשנוש מיוחד לצפייה בסרט או משחק כדורגל.

תפוצ'יפס עומר מילר. אלון מסיקה
שימושים שלא חלמתם שאפשר לעשות/אלון מסיקה
בשיתוף תפוצ'יפס
  • עוד באותו נושא:
  • תפוצ'יפס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully